FAQ

FAQ / Usein kysytyt kysymykset

Miten voin palauttaa tuotteen?

Ilmoita palauksesta aina etukäteen asiakaspalveluumme info(a)decorio.fi tai puh. 050 5719 111

Palautusaika on 14 päivää tilauksen vastaanottamisesta. Palautus on ilmainen yhden kerran / tilaus. Tuotteiden on oltava käyttämättömiä, alkuperäispakkauksessaan ja hyvin pakattuja.

Palautus tulee tehdä saman toimitustavan kautta kuin tilaus. Postin kautta toimitetut tilaukset voi palauttaa mihin tahansa Postin toimipisteeseen. Matkahuollon Lähellä-paketin asiakaspalautukset jätetään samaan Matkahuollon toimipisteeseen tai Matkahuoltoasiamiehelle mistä tilaus on noudettu.

Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

HUOM! Paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus. Palautuksesta on ilmoitettava kirjallisesti joko sähköpostilla tai tilausvahvistuksen mukana tulevalla palautuslomakkeella.

Mitä teen, jos haluan vaihtaa tuotteen, muuttaa tai perua tilaukseni?

Tilauksen muutoksen tai perumisen yhteydessä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info(a)decorio.fi tai puh. 050 5719 111

Jos tuote on loppunut verkkokaupastanne, miten voin saada lisää?

Jos tuote on loppunut verkkokaupasta, voit lähettää tuotteesta saatavuuskyselyn. Sarake näkyy tuotteen kohdalla verkkokaupassa. Toinen vaihtoehto on ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme info(a)decorio.fi tai puh. 050 5719 111

Miten voin seurata lähetystäni?

Kun tilauksesi on toimitettu, saat sähköpostiisi seurantakoodin, jolla pystyt seuraamaan tilauksesi etenemistä. Saat myös saapumisilmoituksen, kun paketti on noudettavassa. Saapumisilmoitukset tulevat tilauksen yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen sekä tekstiviestinä matkapuhelimeesi.

Miten voin käyttää kampanjakoodia?

Siirrettyäsi kaikki haluamasi tuotteet ostoskoriin, voit lisätä kampanjakoodin sille varattuun paikkaan ostoskorissa. Lisää kampanjakoodi ja tallenna, alennus vähennetään automaattisesti tilauksen loppusummasta ja voit hyväksyä tilauksen. Ongelmatilanteessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Unohdin antaa kampanjakoodin tilauksen yhteydessä. Voinko saada alennuksen jälkikäteen?

Kyllä, lähetä tilausnumerosi ja kampanjakoodisi meille sähköpostilla info(at)decorio.fi, niin lisäämme alennuksen tilukseesi. Huomioithan kuitenkin, mikäli kampanjakoodi on vanhentunut, emme pysty lisäämään alennusta tilaukseesi.

Millaiset toimitusajat tuotteillanne on?


Tilaukset lähetetään normaalisti 1-3 arkipäivän kuluessa. Huomioithan, että Postin ja Matkahuollon toimituksissa kestää lisäksi 1 - 3 arkipäivää. Tilaustuotteiden toimitusaika voi olla pidempi ja siitä ilmoitetaan tuotetiedoissa. Lomien ja juhlapyhien aiheuttamista mahdollisista viiveistä toimitusajoissa ilmoitamme verkkokaupan etusivulla Ajankohtaista -osiossa. Decorio ei vastaa Postista tai Matkahuollosta johtuvista viivästyksistä tilausten toimittamisessa.

Millaiset toimituskulut tuotteillanne on?

Yli 60 € tilaukset toimitamme ilman toimituskuluja Postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin ja Matkahuollon toimipisteisiin. Ilmainen toimitus ei koske kotiinkuljetusta.

Postipaketti ja SmartPost pakettiautomaatti 6,50€

Matkahuolto Lähellä – paketti 6,50 €

Nouto Oulun toimipisteestä 0 €

Voinko noutaa tilaukseni jostakin?

Tilauksen voi noutaa Oulun toimipisteestä, Jokelantie 465, 92140 Raahe. Otamme yhteyttä, kun tilauksesi on käsitelty ja valmis noudettavaksi. Tilaukset ovat yleensä valmiita noudettavaksi 1 -3 arkipäivän sisällä.

Milloin noutomyymälä on avoinna?

Toistaiseksi, noutomyymälä on avoinna vain sopimuksen mukaan. Parhaiten tavoitat meidät arkipäivisin 10 – 14 välillä. Otathan yhteyttä, mikäli haluat tulla ostoksille tai noutamaan tilauksesi toimipisteestämme info(a)decorio.fi tai puh. 050 5719 111

Miten voin maksaa tilaukseni?

Maksutapoina verkkokaupassamme käy verkkopankkimaksu, luottokortitl, Paytrail-tili, Collector lasku ja osamaksu sekä Jousto -lasku ja osamaksu.

Noutomyymälässä maksutapoina käy käteinen sekä pankki -ja luottokortit.

Muissa kysymyksissä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info(at)decorio.fi tai puh. 050 5719 111

Lisätietoja toimitusehdoistamme löydät verkkosivuiltamme: https://kauppa.decorio.fi/page/1/toimitusehdot

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

TILAAMINEN

Voit tilata tuotteita verkkokaupastamme asiakkaaksi rekisteröityneenä tai ilman rekisteröitymistä.

Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen tai Decorio.fi verkkokaupan tuotteista ja palveluista tiedottamiseen. Tilauksen yhteydessä antamasi henkilötiedot kerätään ja tallennetaan asiakasrekisteriimme. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti.

Asiakkaaksi rekisteröitymisen etuja on mm. se, että voit seurata tilauksesi etenemistä ja tarkastella tilaushistoriaasi. Uudelleen tilatessa sinun osoite- ym. tietosi ovat jo valmiina kaupassamme, joten seuraava tilaus on nopeampi tehdä.
Mikäli teet tilauksen ilman asiakkaaksi kirjautumista, ei tilausta voi seurata Omat tiedot -sivulla.

Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen maksettuasi tilauksen, ja uuden ilmoituksen kun tilauksesi on toimitettu. Ellet saa tilausvahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@decorio.fi tai puh. 050 5719 111

MAKSAMINEN

Tuotteet ja toimituskulut maksetaan aina etukäteen tilauksen yhteydessä. Koskee myös ennakkotilauksia ja tilaustuotteita.

Maksutavat:

Maksupalvelutarjoaja

Decorio verkkokaupan maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830

https://www.paytrail.com

Käytössäsi on seuraavat maksutavat:

Verkkopankit
Voit maksaa tilauksesi kaikkien kotimaiset pankkien eli Osuuspankin, Nordean, Sampopankin, Tapiolan, Aktian, Säästöpankkin, S-Pankin, Nooan, Paikallisosuuspankkien, Handelsbankenin tai Ålandsbankenin verkkomaksulla. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Luottokortit
Voit maksaa tilauksesi Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle.

Paytrail-tili
Paytrail-tili on nopeampi ja turvallisempi tapa maksaa kortilla (debit ja credit). Syötä Paytrail-tiliisi liitetty sähköpostiosoite, ja puhelimeesi lähetetään kertakäyttöinen PIN-koodi, jolla vahvistat maksun. Paytrail hakee automaattisesti maksamiseen tarvittavat tiedot. Ei enää toistuvia osoite- ja maksutietojen syöttämisiä.
Jos sinulla ei ole vielä Paytrail-tiliä, voit luoda sen muutamassa minuutissa osoitteessa my.paytrail.com. Siirry tämän jälkeen takaisin verkkokauppaan jatkamaan ostoksia. Maksukortin tiedot tallentuvat turvallisesti Paytrailin palveluun. Voit kirjautua milloin vain käyttäjätilillesi uudestaan osoitteessa my.paytrail.com ja tutustua ostohistoriaasi sekä hallinnoida käyttäjätietojasi.
Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Mikäli sinulle tulee mieleen kysyttävää, ota rohkeasti yhteyttä Paytrailin asiakaspalveluun puh. +358 207 181830 (ark 8-19) tai asiakaspalvelu@paytrail.com.

Collector Lasku ja Osamaksu
Korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden viimeiseen päivään asti. Voit maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin eriin. Laskut erääntyvät joka kuukauden viimeinen päivä. Laskuun lisätään 2,95 euron laskutusmaksu. Laskulla tai osamaksulla on mahdollista maksaa tuotteita 5000 eurolla ja takaisinmaksuaika on 48 kk. Nimellinen vuosikorko on 19,2 %. Lisätietoa: www.collector.fi

Jousto

Kun valitset maksutavaksi Jousto Laskun, saat maksuaikaa 14 vuorokautta. Ainoa kulu on laskutuspalkkio 4,90€/lasku. Kertaostos maksimissaan 1000€. Voit maksaa myös Jousto Osamaksulla 1-12 kuukauden takaisinmaksuajalla. Osamaksun kulut ovat laskutuspalkkio 4,90€/lasku ja kuukausittainen nimelliskorko 2.42%. Kertaostos osamaksulla on maksimissaan 2000€. Lisätietoa osoitteesta www.jousto.com.

TOIMITUSKULUT JA -TAVAT

Toimitamme tuotteita vain Manner-Suomen alueelle. Käytämme lähetysten toimittamiseen Postia. Toimituskulut sisältävät pakkauskulut ja ALV:n 24%.

Toimituskulut:

Yli 60 € tilaukset ilman toimituskuluja postiin tai pakettiautomaattiin, ei koske kotiinkuljetusta.

Postipaketti ja SmartPost pakettiautomaatti 6,50€.
Pakettina lähtevästä tilauksesta saat sähköpostitse lähetystunnuksen, jolla voit seurata lähetyksesi kulkua. Paketti toimitetaan valitsemaasi Postiin tai pakettiautomaattiin, ja saat Postilta ilmoituksen kun paketti on noudettavissa.
Nouto Raahen toimipisteestä veloituksetta.

Toimitusaika
Tilaukset lähetetään normaalisti 1-3 arkipäivän kuluessa. Tilausuotteiden toimitusaika voi olla pidempi ja siitä ilmoitetaan tuotetiedoissa. Lomien ja juhlapyhien aiheuttamista mahdollisista viiveistä ilmoitamme verkkokaupan etusivulla. Sisustus24.fi ei vastaa Postista johtuvista viivästyksistä tilausten toimittamisessa.

TUOTTEIDEN PALAUTUS JA VAIHTAMINEN

PALAUTUSEHDOT

Verkkokauppamme asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

Palautus on maksuton yhden kerran / tilaus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikelpoinen ja alkuperäispakkauksessaan. Maksuton palautusoikeus ei koske ale-, outlet- eikä tilaustuotteita (asiakkaan pyynnöstä erikseen tilatut perusvalikoimamme ulkopuoliset tuotteet yms.).
Palautettava tuote tulee pakata hyvin, ettei se mene rikki palautuksessa. Mikäli näin käy, vastuu voi siirtyä asiakkaalle.

Ilmoita palauksesta etukäteen asiakaspalveluumme info@decorio.fi tai puh. 050 5719 111

Ilmoituksen tulee sisältää seuraavat tiedot:
Tilaajan nimi
Tilaajan osoite
Tieto palautettavasta tuotteesta/palautettavista tuotteista
Tilaajan IBAN-tilinumero

Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Säilytä aina Postin asiakaspalautuskuitti kunnes olet saanut rahasi takaisin. Palautuskuitista löytyvän lähetystunnuksen avulla jäljitämme tarvittaessa paketin nopeasti.

Myymälästä noudettujen verkkokauppatilausten palautus myymälään.

Hyväksytyn palautuksen rahat palautetaan joko Paytrailin kautta tai suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Palautamme maksusuorituksen viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen ja hyväksytyn palautuksen saatuamme.

Tuotteen vaihtaminen
Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, tulee tehdä uusi tilaus. Vaihdettava tuote palautetaan normaalisti ylläolevan ohjeen mukaan. Uudesta tilauksesta veloitamme aina toimituskulut.

ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA TAI VIALLISTEN TUOTTEIDEN OSALTA
Mikäli tuote on vioittunut tai kadonnut kuljetuksen aikana, tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme info@decorio.fi tai puh. 050 5719 111. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Korvaamme virheellisen tuotteen mahdollisuuksien mukaan uudella virheettömällä tuotteella, vaihdamme sen toiseen tuotteeseen tai halutessasi palautamme ostoksen hinnan. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi ilmoitus postin toimipisteeseen noudettaessa pakettia tai kotiinkuljetusta vastaanotettaessa. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.